17 Kasım 2014 Pazartesi

seni sevdiğimi söylüyorum ellerimi uzatıyorum sana -ellerimi itiyorsun- dokunulması güç biriyim, diyorsun. içerden ve buruk. 
ellerimi çekiyorum -birden beni sıkıca sarıyorsun. yapma böyle, diyorsun. sesindeki hüzünlü tınıya aşina olduğumu fark ediyorum birden. huzurlanıyorum.
sessizce konuşuyoruz, içerden ve buruk. ben daha çok buruk. sen daha çok ağlamaklı.. -içimi yaktığını hissettiğim o an, senden kaçıyorum. olabildince uzağa. belki de kendi hiçliğimde boğulmaya. 
bu sefer sen ellerimi tutuyorsun -öyle sıkı tutuyorsun ki, bir an ellerim acıyor. bunu hissedince avuç içlerimden öpüyorsun. bana, ben cennetin çocuklarından biriyim, bakışı atıyorsun. masum ve ağlamaklı kocaman ama kendi içinde paramparça bir adam görüyorum karşımda. ağlamaklı.
ellerimi çekeyim, diyorum. o an bileklerimden tutup beni içine hapsedercesine çekiyorsun. beni, seni sevdiğim yerden vuruyorsun.
turnalar da şahit oluyor bu aşka, içerden ve buruk.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder