16 Ağustos 2014 Cumartesi

Mesela kalabalık bi yerde insanlar benimle konuşurken birden bire aklıma düşüyosun.şuracıkta yanımda olsaydı keşke derken seni sıkışık zamanlara değil geniş zamanlara sığdırmam gerektiğini düşünüyor ve içerki odaya geçiyorum.uzanıyorum sonra.heh şimdi seni rahat rahat düşünebilirim.ellerini, belki de bana hiç gerçek bi sevgiyle bakmayan gözlerini.suçlamıyorum ama seni sadece beni sevmemiş olmana içerliyorum arada.işte ben seni sen hiç bilmesen de böyle seviyorum her gün, her an.senin hiç tahmin etmediğin zamanlarda senin için ağlıyor senin hiç bilmediğin yerlerde hayallerime sığdıramıyorum seni.belki bi gün her şey güzel olur umuduyla yola çıkıyorum ama hemen hemen her gün her şeyin berbat olduğunu farkedip yerime oturuyorum.ben o yola çıkabiliyorum ama yine de.bana her şeyin güzel olacağını vaadetmesende arkamda bi güç olduğunu bilmen lazım belki de.senin sevgini güç edinmişim kendime.sonradan farkediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder